niedziela, 13 marca 2011

Krzyki

Postanowili że Ada będzie siedziała pierwsza a Maciek tuż za nią. Jak już Ada usiadła to Maciek usiadł za nią i przysunął ja do siebie obejmując ją w talii. No i ruszyli. Tym razem jechali z taką prędkością że Ada gdyby nie to że jechała z Maćkiem to by krzyczała w niebo głosy. Lecz przy nim czuła się jak w niebie, a jeszcze to że ją obejmował w talii doprowadzało ją do szaleństwa. Maciek jak zjeżdżali czuł jak Ada coraz bardziej przytula się do niego ze strachu. J schlebiało mu to. Byli już na końcu zjeżdżalni i wpadli do wody. Po chwili wynurzyli się. Maciek i Ada uśmiechnięci wyszli z basenu i postanowili pójść już się wysuszyć. Umówili się że spotkają się przy wejściu na basen. Maciek był gotowy po  minutach ale dla Ady policzył jeszcze kolejny  bo wiedział jakie są kobiety. Po jakiś  minutach Ada przyszła do wyjścia i razem z Maćkiem udali się do pokoju. Postanowili kolację zamówić do pokoju do pokoju bo nie chciało się im schodzić do restauracji a po drugie byli zmęczeni basenem. Po jakiś  minutach do pokoju przywieziono im kolację. Gdy się najedli Maciek włączył wieżę i zaczęli z Adą tańczyć. Mieli przy tym niezły ubaw. Cały czas się śmiali. Maciek nagle poczuł że Ada w ogóle nie tańczy. Mówił do niej ale ona nie odpowiadała. Okazało się że Ada usnęła. Wolski wziął ją na ręce i położył na łóżku. Zdjął jej buty i przykrył kocem żeby nie zmarzła. Sam poszedł się umyć i postanowił też się położyć. Gdy kładł się była godzina 23:30. Około 3:00 w nocy usłyszał jak Ada z kimś się kłóci. Myślał że wyszła na korytarz lecz gdy spojrzał na jej łóżko to ona tam była. Coś jej się śniło. Nagle zaczęła krzyczeć. Podszedł szybko do niej i zaczął ją uspokajać :
- ci ci Ada to tylko sen
- ś.....śniło mi się że Jawor m.....mnie g.....gwałcił - i na dobre się rozpłakała
- spokojnie ni Ci się nie stanie. Jesteś bezpieczna - Maciek przytulił Adę do siebie i po chwili dodał :
- chodź będziemy spać dziś razem.....
- ale....
- bez żadnego ale będziesz się czuła bezpieczniej
- dobrze
Maciek pomógł Adzie wstać i przenieśli się na łóżko Maćka. Położył się pierwszy a obok niego Ada. Położyła głowę na jego klatce piersiowej a on mocno przytulił ją do siebie. Pocałował ją w głowę i powiedział :
- spokojnie księżniczko jestem tu i nie pozwolę aby coś Ci się stało a poza tym to tylko straszny sen bo Jawor siedzi w pace
- wiem
- teraz spróbuj zasnąć
- dobrze
- dobranoc
- dobranoc
Maciek cały czas głaskał Adę po plecach równocześnie mocno ją do siebie przytulając, a ona powoli zasypiała na jego klatce piersiowej wsłuchana w bicie jego serca.
                                                               Maciek
Ile bym dał aby Ada była moja, aby dowiedziała się jakim uczuciem ją darzę i wszystko. Przecież nawet nie wiem czy ona do mnie czuje to samo. Pokochałem tą małą blondynkę od pierwszego wejrzenia. Może z biegiem czasu zdobędę się na odwagę i wyznam jej miłość. Ale to czas pokaże. Nie wiedząc kiedy usnąłem przytulony do mojej małej pani podkomisarz.
                                     CDN
Wiem że krótkie ale za dużo by się działo w jednym. Postaram się to nadrobić bo ostatnio zaniedbałam bloga ale to przez to że szkoła to praktycznie 3/4 mojego dnia. Proszę każdą osobę która tu zajrzy aby zostawiła komentarz. Notkę dedykuję stałej czytelniczce mojego bloga.
Pozdrawiam

19 komentarzy:

  1. No genialnie .! kochana, notka rewelacyjna.! Po prostu brak mi słów.! I znów Jawor. Ale dobrze, że Maciek się nią zaopiekował. Będzie bezpieczniejsza jak on jest obok. ;*
    agusia

    OdpowiedzUsuń
  2. ach jak przyjemnie ;) no i doczekałam się notki, warto było czekać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super że napisałaś wczoraj notke nie mgłam się doczekać co się dalej wydarzy . Jesteś genialna poprostu . Czekam z niecierpliwością na natępną. ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, to napisałaś. Po za tym nie gniewamy się. Wiadomo - szkoła. Brr!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Notka świetna. Czekam na kolejną.

    OdpowiedzUsuń
  6. dziekuje autorko mojeo kochanego bloga ;] notka bardzo romantyczna .. kocham takie ;]
    oby wiecej ... jak najszybciej pliss
    ;*** ;] :)
    piszesz wspaniale ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. brak słownictwa by opisac ten blog ;]
    kochana świetna ta notka i czekam na wiecej ;] z reszta jak wszyscy ;] pozdrowienia ;]

    OdpowiedzUsuń
  8. miło az sie chce czytac ;]
    nota wymiata

    OdpowiedzUsuń
  9. Nowy rozdział na www.nowa-opowiadanie.blog.onet.pl // zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna nocia czekam na cd mam nadzieję że dziś się ukaże PLIS !

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Serdecznie zapraszam na nowo powstały blog.

    "Karolina Kuszyńska kończy studia psychologiczne we Wrocławiu i zatrudnia się w jednym w kraju, krakowskim więzieniu dla psychopatów i seryjnych morderców. Czeka ja wiele zagadek i tajemnic do odkrycia. Życie świeżo upieczonej pani psycholog zmienia się w już w ciągu kilku pierwszych dni przebywania w byłej stolicy Polski. Jednak największym niebezpieczeństwem staję się Alex - chłopak skazany na dożywocie za podwójne morderstwo. Czy połączy ich gorący romans czy może ogromna nienawiść do siebie ? Czy młoda pani psycholog poradzi sobie w świecie zbrodni ?"

    [ http://trampkooholiczka.blogspot.com ]

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie nowa notka :D polecam.
    Oczywiście nadal codziennie zaglądam i czekam na kolejną część :)
    Pozdrawaiam :**

    OdpowiedzUsuń
  14. Ej kiedy nn? Co?? Domagamy sie dłuuugiej notki ;]

    OdpowiedzUsuń
  15. kiedy następne?

    OdpowiedzUsuń
  16. Ej no czekam tu na NN proszę pani ;) Zapraszam do siebie - http://historia-nowej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Kiedy następna no?
    ;( Codziennie zaglądam i codziennie nic! :(:(:(:(
    ;/;/;/
    Nowa fanka. proszę o jak najszybszą notkę! :*

    ;)

    <33333333333

    OdpowiedzUsuń
  18. Kiedy NN?!?!?!?!? Zawiesiłaś bloga? ;/

    OdpowiedzUsuń