wtorek, 1 lutego 2011

Niekoncząca się droga

Ada w ogóle nie domyślała się dokąd jadą. W drodze zaczęła ją potwornie boleć głowa i postanowiła się przespać by droga jej szybciej minęła. Maciek był z siebie dumny bo Ada usnęła w momencie gdzie mogłaby się domyślić dokąd jadą. Ponieważ tego dnia było bardzo gorąco Wolski postanowił zrobić sobie postój. Stanął na poboczu i wysiadł z auta by zaczerpnąć świeżego powietrza. W tym momencie zadzwonił jego telefon:
- Słucham
- Cześć, tu Paulina
- a Hej
- i co dotarliście już do Szczytna?
- nie jeszcze kawałek drogi przed nami
- aha, a Ada coś się domyśliła?
- na szczęście usnęła bo strasznie bolała ją głowa, ale mam szczęście bo gdyby nie usnęła to by się domyśliła gdzie jedziemy
- to dobrze, ok to nie będę już przeszkadzać
- spokojnie nie przeszkadzasz, zrobiłem sobie mały postój
- aha, ale i tak muszę już kończyć Pa
- Hej
Wolski zakończył rozmowę i wsiadł do auta. Odpalił i pojechali dalej. Po 2 godzinach jazdy Ada się przebudziła.
- Hej
- witaj księżniczko
- długo spałam?
- no z jakieś 3,5 godziny...
- o kurde jak długo
- no.......jestem ciekawy co Ty w nocy robiłaś skoro teraz tak długo spałaś?
- nic......spałam, to pewnie przez ten ból głowy
- a właśnie jak głowa?
- już praktycznie nie boli
- no to super
- a powiesz mi gdzie jedziemy?
- jeszcze trochę a się dowiesz...........musisz się uzbroić w cierpliwość
- spróbuję
- musisz
Ada na odpowiedź Wolskiego zaśmiała się,  on to odwzajemnił. Przez resztę drogi rozmawiali, śmiali się i tak w kółko. Aż w końcu Adzie miasto do którego właśnie wjechali wydało jej się znajome. Narazie postanowiła nie pytać o nic Wolskiego bo wiedziała że jej nie odpowie. Lecz po kilku minutach miała pewność gdzie się znajdują:
- zaraz czy my jesteśmy.......
- no gdzie jesteśmy?
- przecież to Szczytno!
- bingo księżniczko..........jesteśmy w Szczytnie
             CDN

No i jest, w komentarzach przeczytałam że niektórzy zastanawiali się czy wyjazd dojdzie w ogóle do skutku i doszedł. Jeszcze dzisiaj postaram się dodać kolejną notkę. Liczę na wiele komentarzy.
Pozdrawiam

6 komentarzy:

  1. Fajnie:);) Liczę na rozwinięcie akcji w Szczytnie;):)
    Monikk

    OdpowiedzUsuń
  2. Dodawaj szybko nowa notke ,bo ta jest genialna .
    Pozdrawiam :)
    Nowacam

    OdpowiedzUsuń
  3. http://twoje-seriale.pl/serial-cotygodniowy-polfinal-iii-grupa/
    Serial Nowa walczy o podium .
    Głosujmy !!!
    Nowacam

    OdpowiedzUsuń
  4. Coś mi się ten ból głowy wydaje podejrzany...ale czekam na dalsze rozwinięcie. Mam nadzieję, że dodasz dziś NN ;)
    agusia

    OdpowiedzUsuń
  5. Lepiej, lepiej.... Czekam aż akcja się rozwinie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No bardzo fajne opowiadanko :) zastanawiam się co się w Szczytnie wydarzy ciekawego :) pisz szybciutko nn :)
    Lena

    OdpowiedzUsuń