czwartek, 10 lutego 2011

Niespodzianka cz. 2

-......więc została pani przydzielona do Komendy Stołecznej w Warszawie
- na prawdę? - Ada  nie mogła uwierzyć w to co przed chwilą usłyszała
- tak na prawdę, z tego co słyszałem chciała pani bardzo tam zostać?
- tak bardzo ale szanse na nowy etat były nikłe - w oczach Ady pojawiły się łzy
- rozumiem że to łzy szczęścia?
- tak to ze szczęścia......jeszcze raz bardzo dziękuje za wszystko
- nie ma za co
- Do widzenia - Ada wychodząc z sekretariatu cały czas płakała
- Do widzenia
Wolski zauważył jak Ada wychodzi ze szkoły z spuszczoną głową więc podszedł do niej. Gdy podszedł bliżej zobaczył że dziewczyna płacze. Od razu zapytał co się stało:
- hej księżniczko co się stało?
- n....nic tylko....
- tylko już wiesz gdzie Cię przydzielili?
- t...tak
- a więc gdzie teraz będziesz pracować?
- w.....w S......S
- w Szczytnie?
- nie w......w
- Ada uspokój się i powiedz bo teraz to nic nie rozumiem co ty do mnie mówisz
Ada wzięła kilka głębokich oddechów i postanowiła powiedzieć w końcu Wolskiemu gdzie będzie pracować:
- więc będę pracowała w Komendzie Stołecznej w Warszawie
- nie? - Wolski omal nie skakał z radości
- tak - Ada się do niego uśmiechnęła
- no to super - Wolski ze szczęścia przytulił Adę
- to dlaczego płaczesz?
- ze szczęścia
- aha.....chodź tu księżniczko - i jeszcze raz ją wyściskał
Po podwójnych czułościach udali się w stronę auta. W tym czasie Wolskiemu wpadło coś do głowy:
- mam pomysł
- jaki?
- musimy uczcić to że nadal będziemy partnerami......co ty na to?
- czemu nie to dobry pomysł
- no ja zawsze mam dobre pomysły
- no oczywiście
W szampańskich nastrojach wsiedli do auta i pojechali do centrum Szczytna gdzie znajdowała się restauracja. Wysiedli z auta i udali się do niej. Usiedli przy stoliku dla dwojga i czekali na kelnera. Po chwili przyszedł przyjąć zamówienie:
- Co dla państwa?
- dla mnie makaron z sosem z brokułów i sok pomarańczowy - powiedziała Ada
- a dla pana?
- dla mnie to samo
- dobrze dziękuję
Po odejściu kelnera Wolski nagle zaśmiał się sam do siebie:
- a Ty z czego tak się śmiejesz? - zapytała zdziwiona Ada
- z tego że mieliśmy uczcić twój można powiedzieć sukces, a tymczasem do picia mamy zamówiony sok pomarańczowy
- no rzeczywiście.......ale wiesz Ty kierujesz a ja sama nie będę piła
- no wiem ale nic straconego
- co mówiąc to masz na myśli?
- to że zatrzymamy się tu do niedzieli
- ah Ty to wszystko zaplanowałeś?
- no przecież jestem ekspertem od super pomysłów
- a no tak zapomniałam
- wiesz dzisiaj jest piątek, w niedzielę wrócimy a w poniedziałek do pracy
- i to mi się podoba
- mi też
I zaczęli się śmiać. Po chwili kelner przyniósł im jedzenie i picie. Oto tak właśnie zaczęli świętować to że Ada zostaje w Komendzie Stołecznej z komisarzem Wolskim.
                        CDN
Mam nadzieję że takie długości notek was zadowolą. Proszę swoje opinie wyrazić w komentarzach. A teraz chciałam was przeprosić za tak długi brak notek ale tyle się działo w moim życiu że nie miałam czasu napisać czegoś nowego. Obiecuję poprawę. Oprócz tego chciałam dedykować notkę wszystkim tym którzy czytają tego bloga. Dziękuję wam że jesteście ze mną.
Pozdrawiam

9 komentarzy:

  1. no i właśnie na to czekałam :)
    bardzo ładna notka, a długość w sam raz :)
    Z niecierpliwością i wypiekami na twarzy czekam na nn :)
    Lena

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna notka, ale ja liczyłam jednak na jakąś inną komendę niż Stołeczna ;) Mogłoby być ciekawiej, ale z drugiej strony tak też nie jest źle.
    A co do długości notek - dobrze się czyta, więc może ciut dłuższe...? :)
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiem ci coś. Chore jest to, że jak czytam twoje opowiadanie to uśmiecham się jak idiotka do monitora. Notka super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Warto było czekać, oj warto. Jestem ciekawa co będzie dalej...Ada, Maciek, sami, w hotelu...MMmm....robi się gorąco ^^
    agusia

    OdpowiedzUsuń
  5. apeluję do Ciebie o kolejną część opowiadania :)
    Lena

    PS: u mnie nn
    [www.historia-nowej.blog.onet.pl]

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie NN
    Joannanowak12345

    OdpowiedzUsuń
  7. Super notka, a tak poza tym zapraszam na mojego bloga, którego założyłam http://nowacdh.blogspot.com/
    i proszę o szczere opinie.

    OdpowiedzUsuń
  8. notka super ale kiedy bd cd ? już się doczekać nie mogę . ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. kiedy dodasz cd ? doczekać się nie mogę . ;)

    OdpowiedzUsuń