niedziela, 20 lutego 2011

Sytuacja bez wyjścia

Po zjedzeniu pysznego "obiadu" Ada z Maćkiem postanowili pojechać do hotelu. W samochodzie panowała grobowa cisza lecz na twarzy Ady i Maćka widniał uśmiech. Po jakiś 30 minutach wjechali na parking hotelu "Royal". Wysiedli z samochodu i udali się do hotelu. Od razu po wejściu do środka dostrzegli recepcjonistkę, która miło ich powitała:
- Dzień dobry, witamy w hotelu Royal, w czym mogę pomóc?
- Dzień dobry, chcielibyśmy wynająć dwa jednoosobowe pokoje - jako pierwszy odezwał się Maciek
- dobrze chwileczkę.......a była rezerwacja?
- nie nie było
- aha.....to zobaczę czy mamy coś wolnego.....
- dobrze
Szukanie "czegoś wolnego" zajęło chwilę, lecz po minie recepcjonistki nie szło wywnioskować co ma na myśli:
- przykro mi ale nie mamy wolnych pokoi jednoosobowych ponieważ odbywa się szkolenie w naszym hotelu
- aha - tym razem odezwała się Ada
- jest wolny pokój dwuosobowy jeżeli państwo chcą?
Ada z Wolskim wymienili spojrzenia.......po chwili Wolski postanowił odpowiedzieć recepcjonistce:
- dobrze niech będzie ten pokój dwuosobowy.......potrzebne są jakieś dane?
- tak poproszę pana lub pani dowód osobisty
- dobrze ja dam swój - powiedział Wolski
- proszę niech państwo sobie usiądą to może chwilę potrwać
Ada z Maćkiem odeszli od recepcjonistki i usiedli na kanapie obok. Po chwili milczenia:
- dlaczego zgodziłeś się na ten pokój?
- bo nie ma innego wyjścia, ponieważ jest to praktycznie jedyny hotel w okolicy
- aha
Po ich krótkiej wymianie zdań poprosiła ich recepcjonistka:
- proszę bardzo oto karta pokój 115 na 2 piętrze
- dziękujemy
I udali się do windy.Podczas jazdy windą nie odzywali się do siebie ani słowem. W końcu dojechali na 2 piętro. Wysiedli i podeszli do drzwi z numerem 115. Wolski włożył kartę i drzwi się otwarły. Ich oczom ukazało się piękne wnętrze pokoju. Nagle ciszę przerwał Maciek:
- ok to ja idę po nasze bagaże........zaraz wracam
- ok
Wolski wyszedł a Ada została sama. Zaczęła myśleć:
Kurde tak naskoczyłam na Maćka w recepcji a on przecież chciał dobrze. Ale ja się wygłupiłam! Muszę go przeprosić. Przecież ja się bardzo cieszę że będę dzieliła z nim pokój. Nawet o tym nie marzyłam a tu patrz.
Spadło jak grom z jasnego nieba.
Rozmyślania Ady przerwał powrót Wolskiego. Ada postanowiła od razu go przeprosić:
- Maciek?
- tak
- chciałabym Cię przeprosić.......za to jak na Ciebie naskoczyłam w recepcji, przecież to nie jest twoja wina że nie było wolnych pokoi
- no nie moja
- to co przyjmujesz przeprosiny?
- niech pomyślę........ok przyjmuję!
- no to super
- też tak uważam
I zaczęli się śmiać. Ada postanowiła się rozpakować, a Maciek włączył telewizor. Po 15 minutach wpadł pewien pomysł Maćkowi do głowy:
- Księżniczko?
- słucham książę
- masz może ze sobą strój kąpielowy?
- na szczęście przewiduje różne warianty i zabrałam........a dlaczego?
- bo wpadł mi do głowy pewien pomysł.....
- jaki?
- jak byłem po bagaże dowiedziałem się że mają świetny basen hotelowy i może poszlibyśmy? słyszałem również że mają na nim super zjeżdżalnie.......co ty na to?
- no pomysł super, ale przecież Ty jesteś w tym ekspertem
- oczywiście.....to co idziemy?
- idziemy
Zabrali ze sobą stroje kąpielowe i ręczniki wyszli z pokoju. Do windy wchodzili w szampańskich nastrojach.
                      CDN
Jak się wam podoba? Przepraszam że tak długo nie pisałam ale jestem w ostatniej klasie gimnazjum i mam dużo obowiązków w związku z tym. Postaram się to nadrobić w weekendy. Liczę na odpowiedzi w komentarzach.
Pozdrawiam

12 komentarzy:

  1. Księżniczko, książę. ulala ^^ Robi się gorąco ;* czekam na ciąg dalszy. fajnie że wreszcie coś dałaś :)
    agusia

    OdpowiedzUsuń
  2. Notka genialnia , czekam na nowa .
    Pozdrawiam
    Nowacam

    OdpowiedzUsuń
  3. ostatnia klasa gimnazjum to jeszcze nie tak źle :) piekło zaczyna się w liceum XD co do opowiadania to jak zwykle ciekawe i jak zwykle chcę więcej! Hmmm... nawet nie wiem co jeszcze napisać :) Proszę daj niebawem kolejną część
    Lena

    OdpowiedzUsuń
  4. notka wspaniała jak zawsze, czekam na następną ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. No jest bardzo ciekawie ;) i zabawa się zaczyna :) Jestem pod wrażeniem notki ;d

    Też jestem w ostatniej gim ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. notka super ciekawa . w końcu zaczyna coś się między Nimi dziać . xD czekam z niecierpliwością na cd .

    OdpowiedzUsuń
  7. to mi sie podoba bardzoooo fajnie ze ktos tak jak ja interesuje sie nowa ;] kocham te opowiadania i czekam na wiecej ;] to jets moje drugie życie .... a to bylo świetne

    OdpowiedzUsuń
  8. napisz jeszcze dziś cd bo jestem strasznie ciekawa co dalej z tym basenem . ;D błagaam . ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Halo jest tu kto ?
    Czytam twojego bloga i czekam na NN .
    Zapraszam również do mnie http://nowa-najlepszy-serial-kryminalny.blog.onet.pl/

    Proszę o informowanie mnie o NN .
    Pozdrawiam serdecznie
    Joannanowak12345

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie NN
    Joannanowak12345

    OdpowiedzUsuń