czwartek, 3 lutego 2011

Niespodzianka

Ada nie mogła uwierzyć w to co przed chwilą usłyszała. Przez kilka minut nie była w stanie nic powiedzieć. Po chwili  "oprzytomniała" i się odezwała:
- Ale z jakiej okazji my tu przyjechaliśmy?
- z takiej że musisz odebrać dyplom podkomisarza..........zapomniałaś?
- nie, nie zapomniałam, ale się nie spodziewałam że tak szybko i w dodatku w twoim towarzystwie tu przyjadę
- widocznie jestem ekspertem od robienia ludziom niespodzianek
- no jesteś i to dobrym ekspertem
- cała przyjemność po mojej stronie
- dziękuje - Ada mówiąc to dała Wolskiemu buziaka w policzek
- o a to też za całokształt? - zapytał już nie tak bardzo zdezorientowany jak za pierwszym razem
- tak za to że mnie to przywiozłeś i że spędzasz ze mną czas - Ada mówiąc to była cała rozpromieniona lecz po chwili spochmurniała
- hej księżniczko co jest?
- bo zrobiło mi się nie do śmiechu......
- dlaczego?
- bo nie wiadomo gdzie mnie teraz przydzielą i z kim będę pracować
- spokojnie, bądźmy dobrej myśli jeszcze trochę i się wszystko rozstrzygnie
- mam nadzieję że pozytywnie
- ja też - to Wolski już powiedział w myślach
Po jakiś 10 minutach podjechali pod budynek Szkoły Policyjnej w Szczytnie.
- No to jesteśmy na miejscu - jako pierwszy odezwał się Maciek
- No jesteśmy - w głosie Ady nie było słychać entuzjazmu
- hej w twoim głosie nie słychać radości
- bo boję się wiadomości gdzie teraz będę pracować
- spokojnie, wszystko będzie dobrze - Wolski pogłaskał Adę po ramieniu chociaż sam się denerwował czekając na tą wiadomość
- dobra to ja idę........chcesz iść ze mną czy zostajesz w samochodzie?
- nie ja zostanę tutaj.........idź sama
- ok to idę
- powodzenia
- na pewno się przyda
Gdy Ada zniknęła za drzwiami szkoły Wolski zaczął rozmyślać.
Co będzie jeżeli Ady nie przydzielą do nas do Stołecznej?  Po tych 6 miesiącach nie wyobrażam sobie pracy bez Ady.  Jest pyskata i uparta ale ma w sobie tyle ciepła. Nikt inny nie zastąpi jej jako mojego partnera. Ona musi dostać e nas etat, nie ma innego wyjścia.
W tym czasie Ada właśnie wchodziła do sekretariatu szkoły. Za biurkiem siedziała ciemnowłosa kobieta:
- Dzień dobry ja nazywam się Adrianna Mielcarz i przyjechałam odebrać dyplom podkomisarza
- Ach to pani Dzień dobry……….bardzo mi przykro z powodu tego co panią ostatnio spotkało
- dziękuję
- już dzwonię po pana dyrektora
- dobrze
Jak powiedziała tak też zrobiła. Wcisnęła którąś cyfrę na aparacie i czekała na odzew w słuchawce:
- Panie dyrektorze przyjechała pani Mielcarz po odbiór dyplomu…………dobrze czekamy
Odłożyła słuchawkę i zwróciła się do Ady:
- pan dyrektor kazał pani przekazać że już idzie…….proszę sobie usiąść
- dobrze dziękuję
Po jakiś 10 minutach do sekretariatu wszedł dobrze zbudowany  męszczyzna , który miał ok. 45 lat. Od razu podszedł do Ady:
- Dzień dobry pani Ado – wyciągnął w jej stronę rękę
- Dzień dobry – również uścisnęła jego rękę
- gratuluję…….oto pani dyplom a zarazem stopień podkomisarza
- dziękuję – i odebrała dyplom z rąk dyrektora
- a jak się pani czuje po ostatnich wydarzeniach?
- dziękuję już lepiej
- ach zapomniałbym zapewne chce pani wiedzieć gdzie została pani przydzielona do pracy?
- tak bardzo
- otóż – i tu zawiesił głos
- została pani przydzielona do………..
                 CDN
Wiem że mnie zabijecie że zakończyłam w takim momencie ale muszę was trochę potrzymać w niecierpliwości. W kolejnej notce będzie również dużo emocji. Liczę na dużo komentarzy.
Pozdrawiam

13 komentarzy:

  1. nie przeliczylas sie udusimy na miejscu xd :) czekam z niecierpliwością na następną mam nadzieje że szybko ją dodasz :) notka jak zawsze świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ahh. tylko czekać na ta wielka nowine i patrzec jak Ada rzuca sie Maćkowi na szyję!!:P:) Mam nadzieje na komende stołeczna:);)
    Pozdrawiam
    Mnoik

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna nocia :) Prosimy już teraz o kolejną ;)

    Beata :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zabiję, uduszę, zastrzelę, a dla pewności jeszcze utopię! No jak mogłaś coś takiego zrobić?! Czy ty serca nie masz dziewczyno?! No pisz szybko ciąg dalszy, bo nie wytrzymam .!
    agusia

    OdpowiedzUsuń
  5. Hehe stary ale sprawdzony chwyt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. no nocia świetna ;) już nie mogę się doczekać nn ;D a po za tym to jak mogłaś skończyć rozdział w takim miejscu?? XD napisz niedługo newsa
    Lena

    OdpowiedzUsuń
  7. taaa.... no i co by tu napisać... a no widzisz! miałam Ci powiedzieć, że u mnie jest już rozdział 5 i serdecznie na niego zapraszam XD
    Lena
    [www.historia-nowej.blog.onet.pl]

    OdpowiedzUsuń
  8. Serial Nowa walczy o pierwsze miejce w finale głosujcie :
    http://twoje-seriale.pl/najlepszy-serial-2010-final/
    Nie moze przegrac jest w finale , glosujcie .
    Polecam
    Nowacam

    OdpowiedzUsuń
  9. Serdecznie Cię zapraszam na rozdział 6 :)
    mogłabyś już dać kolejną cześć bo mnie naprawdę z ciekawości skręca XD
    Lena
    [www.historia-nowej.blog.onet.pl]

    OdpowiedzUsuń
  10. Serial Nowa przegrywa < zrobcie cos głosujcie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Jeszcze godzina i koniec głosowania !!!!
    Nowacam

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedy w końcu coś napiszesz? jestem ciekawa rozwoju wydarzeń, więc nie trzymaj w niepewności :) Czekam na nn! - nie zapominaj :P
    Lena

    PS: U mnie news. Serdecznie zapraszam! :)
    [www.historia-nowej.blog.onet.pl]

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie śpij my tu umieramy z ciekawości!

    OdpowiedzUsuń
  13. Zamierzasz w końcu napisać? Bo umieram z ciekawość XD

    PS: u mnie nn :)

    Lena
    [www.historia-nowej.blog.onet.pl]

    OdpowiedzUsuń